Menu

Zboží z oficiální
české distribuce

HOTLINE 8 - 18 hod.
+420 605 727 860

Menu

FAQ

Jak kontrolovat zásilku při převzetí?

Věnujte zvýšenou pozornost a dostatek času kontrole zásilky při převzetí!

  • Věnujte prosím zvýšenou pozornost kontrole zboží při převzetí.
  • Vždy řádně kontrolujte stav obalu, popřípadě samotného spotřebiče.
  • V případě nějaké nesrovnalosti prosím zapište tuto závadu do předávacího protokolu a vyžadujte kopii.
  • V případě evidentního poškození zásilku nepřebírejte a kontaktujte naše zákaznické oddělení.
  • Fotodokumentace je vždy přínosem.

Vzhledem k tomu, že je kladen na kvalitu dopravy ze strany LORD značný důraz, dochází k poškození zásilky ojediněle. I přesto je třeba věnovat zásilce zvýšenou pozornost!

Jaké druhy dopravy nabízíte?

Nabízené dopravy:

  • Doprava STANDARD - šetrná doprava po celé Čr. Součástí dopravy je avízo příjemci a dodání za první zamykatelné dveře. Od nás ZDARMA!
  • Doprava KOMFORT od 11 000 Kč ZDARMA - šetrná doprava po celé Čr - součástí dopravy je avízo příjemci a výnos do patra s aktivní asistencí zákazníka. 
  • Doprava KOMFORT + SVOZ od 11 000 Kč ZDARMA - šetrná doprava po celé Čr - součástí dopravy je avízo příjemci, výnos do patra s aktivní asistencí zákazníka, svoz starého spotřebiče k ekologické likvidaci. Spotřebič, který bude odvezen je nutné připravit - odmrazit, v opačném případě by ho přepravce nemohl převzít.

Zboží zavezeme i o víkendu!

Zboží k Vám zavážíme 7 dní v týdnu, nemusíte se tedy uvolňovat ze zaměstnání, zboží si můžete nechat doručit i o víkendu. Víkendová dodávka je za příplatek po individuální kalkulaci.

V případě specifických požadavků na dopravu nás prosím kontaktujte telefonicky nebo emailem. Pokusíme se Vám maximálně vyjít vstříc. 

Při jakékoli nesrovnalosti či nejasnosti prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení!

Jak je zajištěn servis?

Veškeré spotřebiče zakoupené na těchto stránkách jsou servisovány oficiální sítí servisních partnerů LORD.

V případě poruchy stačí kontaktovat centrální dispečink na těchto telefonních číslech tel: +420 255 717 441 nebo tel: +420 725 781 964 (Po -Pá 8:00 -15:30).

Popřípadě našeho pracovníka obchodu viz kontakty.

Připravte si prosím sériové číslo Vašeho produktu (naleznete na štítku i na záručním listu - je umístěn na boku kartónu nového spotřebiče).

Co znamená záruka 2 + 3 roky?

Záruka 2 + 3 uváděná u některých modelů znamená dva roky klasické zákonné záruky + tři roky bezplatný servis.

Bezplatným servisem jsou kryty veškeré oprávněné náklady servisu, a to jak náhradní díly, tak i práce technika a jeho cestovní náklady.

To se netýká případů již vyloučených z uznání záruky, které jsou uvedeny v záručním listě a vad způsobených nešetrným nebo nevhodným užíváním, nesprávnou údržbou nebo používáním v rozporu s návodem k použití.

Není to tedy tak, že bychom prodlouženou záruku poskytovali pouze na vybraný díl, nebo jen na práci či díly (materiál).

Typickým příkladem, který nespadá do prodloužené záruky je mechanické poškození, např. ulomené madlo, prasklá polička nebo rozbité skleněné dveře.

Tuto prodlouženou záruku lze dokoupit i u modelů, kde není uvedena zdarma. Pro cenu záruky kontaktujte našeho pracovníka viz kontakty, popřípadě dotazem přes formulář.

Veškeré modely prodávané na těchto stránkách pochází z oficiální České distribuce, nemůže se Vám tedy stát, že by Vás servis odmítl s tím, že se jedná o takzvaný šedý dovoz (například z Polska).

S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení.

Zpracování osobních údajů. Rozumím